sobota 8. srpna 2020

Radka Sedláčková

 O mně

    Do světa "pejskařů" jsem se přidala v roce 2015, kdy jsem si pořídila svého prvního psa - čivavu jménem Sweetie (s PP, která trochu vyrostla). Dlouhou dobu jsem chodila na cvičák jen zřídka a věnovala se poslušnosti. Zlom nastal koncem roku 2017 kdy jsem se stala členkou ZKO Nymburk a dostala se více do světa kynologie. Začala jsem se vzdělávat na různých seminářích, odchodila agility školku a aktivně se začala agility věnovat. Mimo to jsme vyzkoušely i další sporty např. nosework, hoopers, flyball, obrany, ale nejvíce nás oslovil dogdancing. 

    Od poloviny roku 2018 jsem se zaučovala a následně začala vést spolu s dalšími trenérkami školku pro štěňata, kde jsem získala spoustu nových zkušeností. Od poloviny roku 2020 jsem se stala předsedkyní našeho klubu a snažím se spolu se členy organizovat více výcviků a akcí, celkově cvičák více rozvíjet.

    Vždy na cvičišti ráda vidím páníčky s malými psy. Spousta lidí si neuvědomuje že to, že má doma malého psa neznamená, že se nenaučí totéž, co pes velký. Zkuste se svými malými čtyřnohými parťáky cvičit a uvidíte sami, jak jsou šikovní :) 

 Úspěchy:

  • Poslušnost: ZOP 
  • Dogdancing: F1
  • Agility: XSA1 
  • naše výsledky z agility můžete vidět zde

 Tréninky a pořádané akce:
  • školka pro štěňata (se zaměřením na poslušnost + provozní návyky)
  • zkoušky ZOP
  • spolupořadatel agility oficiálních i neoficiálních závodů

 Do budoucna plánuji:
  • složení všech jedničkových zkoušek z dogdancingu
  • pořízení dalšího člena do smečky - sheltii
  • dále se vzdělávat na seminářích a akcích 
Dušičkové Hopsání 2019