sobota 8. srpna 2020

Kateřina Hadová

Na obrázku může být: 1 osoba

Ahoj, jmenuji se Katka Hadová a členem ZKO Nymburk jsem již 13 let. Několik let jsem vedla školku pro štěňata, dnes, kvůli pracovnímu vytížení už jen vypomáhám. Nejtěžší pro mě bylo naučit se říkat majitelům psů kritiku nebo je opravovat. Ale samozřejmostí byla i velká pochvala za správný přístup a snahu. Zkrátka ať žije pozitivní motivace.

Psi mě provázeli skoro celým dosavadním životem, ale teprve s příchodem mé fenky PRT Daphné jsem objevila kouzlo psích sportů. Složily jsme několik zkoušek v dogdancingu, pro zábavu si občas hodíme dogfrisbee, ale naší hlavní doménou bylo agility.



 Naše úspěchy s Daphné:

agility : A3
Naše výsledky z agility naleznete zde
dogdancing : zkoušky DwD 1, F 1, MD 1
poslušnost : ZOP
jiné zkoušky : norování

A ještě máme jednu velkou vášeň – výlety. Momentálně se mnou sdílejí domácnost tři teriéři. 



Co na závěr? Vzkaz všem majitelům psů i těm budoucím. Psovi můžete snadno ublížit nejen fyzicky či nezájmem a ignorací, ale i přehnanou péčí a bezmezným zbožňováním, takovéto chování má často fatální následky.

Na obrázku může být: 1 person, standing, pes, strom, child, tráva, venku a nature
Na obrázku může být: 3 lidé